A légitársaság csak reggel lebbentette le a leplet tervéről, amikor elindítiotta Facebookos alkalmazását, amelyek fősora így hangzik, "Don't Fly. Support Team GB". A hirdetés szövege szerint az idei nyáron a világ legjobb sporteseményei Londonba jönnek és a brit sportolók vissza nem térő lehetőséget kapnak arra, hogy az egész ország támogatásával maguk mögött megméressék magukat a világ legjobbjaival. Ezért az egész nemzetet arra kérik, fogjanak össze, hogy az atléták a hazai pálya előnyeit élvezhessék. Hiszen sokszor csak másodperceken, milimétereken múlik, hogy az az ezüst arany legyen. Ezen a nyáron sehol máshol nincs helyünk a világon!
A kampányhoz reklámfilm is társul, amelyet a YouTube-on már megnézhet a közönség, a televízióban azonban legelőször kedd este, az angol-ukrán EB meccs szünetében vetítenek le, amelyet várhatóan milliók néznek majd. A reklámfilmben egy BA gép legurul a kifutópályáról, átszeli a várost, amíg az olimpai csarnokig nem ér és ott szállítja ki utasait. Amíg áttaxizik a repülőgép a városon, mi más is lehetne az aláfestő zene, mint a The Clash London Calling című száma.
{youtube|id=M6VzhDE1Wso}
A British Airways közlése szerint az antireklámot viccnek szánták, de a kiutaztató irodásoknak várhatóan okoznak majd vele némi fejfájást. Ők az idei évben már a brit kormány turisztikai reklámján is rendesen felkapták vizet, amely arra szólította fel a briteket, hogy maradjanak otthon nyaralni az idei nyáron.